مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-24فناوري

اصفهان پیشرو در عرضه اولین  نمایشنامه قرآنی در جهان اسلام


مدیر پروژه نرم افزار طنین وحی گفت: تقریبا یک سوم قرآن دیالوگ محور است و نیمی از قرآن را نیز می توان با کیفیت هنری و آواهای خاص ارائه کرد، بنابراین ترجمه روانی، - مهدی ساغری زاده امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص نرم افزار طنین وحی بیان کرد: ما در مرکز تحقیقات رایانه ای یی تنظیم  شد و بدون دست کاری در متن ترجمه، مطابق آیات قرآن به صورت نمایش اجرا شد و با حضور 162 صداپیشه، درمدت 7 سال در قالب یک نمایش رادیویی، ضبط و تنظیم شد و به صورت نرم افزار نیز درآمد.

وی  افزود: با وجود هزینه های زیاد تصمیم بر این شد، این نرم افزار از ماه رمضان به صورت رایگان عرضه شود و از سال گذشته روی بسترهای اینترنتی قرار گرفت و در حال توسعه است.

   ساغری زاده با اشاره با اینکه  کار تولید نرم افزار، زیر نظر  مرکز  تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان اصفهان بوده، البته در بخش های پژوهشی از برخی افراد نیز استفاده شده، درخصوص تعداد نصب این نرم افزار خاطرنشان کرد: در بستر کافه بازار حدود 38هزار نفر و در سرور خودمان هم حدود 22 هزار نفر این نرم افزار را دانلود کرده اند که انتظار ما را برآورده نکرده است.

نمایش هنری و معتبر قرآن برای اولین بار در جهان اسلام مدیر پروژه نرم افزار طنین وحی ضمن اشاره به اینکه شرایط کرونا و برگزار نشدن نمایشگاه قرآن در 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان پیشرو در عرضه اولین  نمایشنامه قرآنی در جهان اسلام

اصفهان پیشرو در عرضه اولین  نمایشنامه قرآنی در جهان اسلام